Volgelaats motorhelm Arai Profile-V Bend [Grootte XS]

Volgelaats motorhelm Arai Profile-V Bend [Grootte XS]

€ 584,78

€ 425,58

-27%

Niet op voorraad

Beschrijving

Volgelaats motorhelm Arai Profile-V Bend
  • De Profile-V is een gloednieuwe helm vanArai.
  • Hij heeft een frisse en agressieve stijl die uniek is voor het assortiment en is ontworpen om rijders te verwelkomen in de Arai familie met het comfort, de bescherming en de zachte eigenschappen die je van het merk verwacht, maar ook iets anders - gemakkelijk aan en uit te doen.
  • Net als alle Arai, de Profile-V maakt gebruik van een solide buitenschaal ontworpen om impact krachten af te weren, met behoud van integriteit, samen met een zachtere eendelige multi-densiteit EPS binnenvoering te absorberen en te verdelen impact energie.
  • . Hij is ontworpen rond het Variable Axis System (VAS) voor een soepelere vorm en een Hyper Ridge versterking die het zwaartepunt verlaagt en 5 mm uitwaaiert om het aan- en uittrekken te vergemakkelijken.
  • Het heeft dubbele inlaatopeningen, vooropeningen en een 3-weg kinopening plus vijf uitlaten. Het vision VAS-V MAX vizier is klaar voor Pinlock en maakt gebruik van ons F1-afgeleide vergrendelingsmechanisme; het semi-verwijderbare interieur heeft gezichtskenmerken: Profile-V Ventilatie: - Volledige ventilatie is gebaseerd op 11 ventilatiepunten: 5 inlaten en 6 uitlaten.
  • Twee inlaatopeningen, twee wenkbrauwopeningen en een 3-weg kinopening circuleren frisse lucht in het Profile-V interieur.
  • In totaal 5 gaten in de romp voeren warme lucht af ? de dubbele zijuitlaten creëren lage druk die de lucht doorzuigt; schuimdammen minimaliseren het geluid zonder de prestaties te beïnvloeden.
  • De halsuitlaat en de eendelige achteruitlaat verhogen de ventilatie en verbeteren de afvoer van warme lucht voor een beter rijderscomfort.
  • Buitenschaalconstructie: PB e-cLc: - Perimeterband e-Complex laminaatconstructie (PB e-cLc). De buitenschaal van de Profile-V maakt gebruik van een e-complex perimeterbandlaminaatconstructie (PB e-cLc) voor lichtgewicht sterkte; hij is ontworpen om botskrachten af te weren en te verdelen. Er zijn nieuwe materialen gebruikt om de AR-mat als middenlaag te vervangen, wat resulteert in een aanzienlijke gewichtsvermindering met behoud van dezelfde sterkte als de PB-cLc-constructie. Variable Axis System (VAS): - Bij het VAS is de montagepositie van het vizier verlaagd, waardoor gemiddeld 24 mm extra op beide slaapzones is aangebracht, op zoek naar de ideale gladdere vorm die het vermogen om energie af te weren vergroot. Het resultaat is dat meer van de schaal gladder is langs en boven de Snell standaard testlijn. Ventilatie vooraan: Dubbele inlaat: - Ontworpen om de luchtstroom te verhogen en het geluidsniveau te verlagen door koele, frisse lucht naar binnen te leiden. Voorventilatie: Standaard voorventilatie: - Frisse lucht kan rechtstreeks in het voorste gedeelte komen zonder dat er gaten in dit kritieke gedeelte van de schaal en de schokabsorberende voering hoeven te worden gemaakt. Bij sommige modellen is de ventilatie uitgebreid tot de slaapzone. Voorventilatie: Kinopening met drie standen: - De kinopening met drie standen helpt het vizier te ontwasemen en zorgt voor frisse, koele lucht voor de rijder. Ventilatie achteraan: Nekuitlaatventilatie: - Voor een betere afvoer van warme lucht van binnenuit. Verhoogt het ventilatie-effect aan de onderkant van de helm. Achterventilatie: Achteruitlaat uit één stuk: - Zuigt meer warme lucht uit de binnenkant van de helm en verbetert de aerodynamica. Rear Ventilation: Side Exhausts: - Produceert lage druk achter het achterste ventiel voor een betere afzuiging van warme lucht. Geïntegreerd in de romp voor betere aerodynamica, vermindert windgeruis en voorkomt schudden bij hoge snelheden. Binnenin helpt een kleine schuimdam overmatig geluid te absorberen en te verminderen zonder de ventilatieprestaties te verminderen. Vizier: VAS Max Vision vizier met De-Mist optie: - Het VAS MAX vizier Vision is standaard voor een beter zicht in alle seizoenen en voor alle soorten rijden. Vizier: Nieuw schildvergrendelingssysteem: - Geleend van onze F1 helm, het nieuwe volledig gemodificeerde 3D mobiele schildvergrendelingsmechanisme beveiligt het schild als nooit tevoren, maar werkt soepel met intuïtieve vloeiende ? één vinger bediening ? zelfs met handschoenen. Interieur: vervangbare wangstukken/oorstukken: - Afhankelijk van het model kunnen de wangstukken, oorstukken of het gehele interieur eenvoudig worden verwijderd. Alle onderdelen (al dan niet vervangbaar) kunnen met warm water en milde zeep worden gereinigd. Na het reinigen goed afspoelen en nooit in direct zonlicht of bij een warmtebron laten drogen. Er zijn binnendelen van verschillende diktes beschikbaar voor een aangepaste pasvorm voor elke rijder. Interieur: Semi-verwijderbare voering: - De bovenste vulling blijft op zijn plaats, maar de voering is bevestigd met klittenband en kan gemakkelijk worden verwijderd voor reiniging. Interieur: Luidsprekerzakken: - Ingebouwde communicatiesystemen zijn populair, maar het probleem is vaak dat er weinig of geen ruimte is voor een luidspreker, wat onaangename drukpunten veroorzaakt. Luidsprekerzakken bieden ruimte om luidsprekers te monteren zonder het comfort of de pasvorm aan te tasten. (Luidspreker niet inbegrepen). Interieur: Facial Contour System (FCS): - Voor een nog betere pasvorm en meer comfort voor de onderkaak werkt het Facial Contour System (FCS) met een veerbelaste schuimsteun in het wangkussen die samenperst en terugveert, waardoor de nodige ondersteuning wordt geboden zonder dat er overmatige druk ontstaat. Comfort: Kinband: - Bevestigd aan de onderkant van de helm, helpt de nieuwe kinband de eivorm verder te accentueren. Het gordijn blokkeert tegelijkertijd het binnendringen van turbulente lucht eronder en verhoogt de negatieve druk om de uitlaatfunctie van de FFS te verbeteren door meer lucht uit de mond aan te zuigen. De verbeterde luchtstroom vermindert het geluid verder. Comfort: 5mm bredere basis: - De exclusieve schaal loopt 5mm uit rond de basis, waardoor de helm gemakkelijker op- en af te zetten is (voor nieuwkomers op Arai kan het aanvankelijke "comfort" van het op- en afzetten van de helm moeilijk zijn). Goedkeuring: ECE 22-05: - De internationaal meest gangbare helmcertificering, vereist door meer dan 50 landen wereldwijd. Algemeen: Vijf keer gekeurd: - Elke Arai helm gaat door vijf afzonderlijke kwaliteitscontrole afdelingen: na de fabricage van de helmschaal, na het verven en de grafische afwerking, na de assemblage en twee in-proces inspecties. Algemeen: Wasbaar interieur: - Het hoogwaardige interieur van elke Arai helm kan gemakkelijk worden gereinigd, op zijn plaats, met milde zeep en warm water. Algemeen: Handwerk: - Het kan tot vijf jaar duren voordat onze experts de juiste schaal hebben Arai. Elke schaal kan tot 27 stappen duren en het bouwen van een helm Arai neemt ongeveer 18 manuren in beslag. Algemeen: De hele dag comfort: - Dankzij de pasvorm en vorm van het Arai interieur en de beste voeringmaterialen en het uitgebreide ventilatiesysteem. En dankzij de perfecte balans en gewichtsverdeling van de helm merk je nauwelijks dat je een Arai draagt. Algemeen: Penetratietest: - Alle Arai helmen worden op penetratie getest, hoewel dit volgens de Europese helmnormen niet vereist is. De Arai penetratietest wordt uitgevoerd met een testkegel van 3 kg die de helm raakt vanaf een hoogte van 3m. Algemeen: Dubbele D-ring regeling: - Vlakke, D-vormige ringen passen goed rond de kin. Geen bewegende delen, geen corrosieproblemen en gewoon aan het lipje trekken om de sluiting los te maken. Algemeen: Gladde vorm, betere bescherming: - De gladde buitenkant van Arai helmen is ontworpen om zonder onnodige weerstand op te schuiven. U wilt uw helm niet meer vertragen dan nodig is. Daarom zijn alle ventilatieopeningen en luchtkanalen Arai zo ontworpen dat ze bij een impact breken. Algemeen: Sterke buitenschaal, zachte binnenschaal: - Arai gebruikt een zeer sterke buitenschaal om de impactkrachten te verdelen en een zachte binnenschaal om de resterende energie te absorberen. De EPS-binnenlaag met meerdere dichtheden wordt vervaardigd volgens een unieke technologie waarbij drie tot vijf dichtheden op verschillende plaatsen in één component worden gecombineerd. Algemeen: Organische vorm: - De organische vorm van een buitenschaal Arai zorgt voor een natuurlijker uiterlijk, een betere afdichting en sluit beter aan bij de natuurlijke vorm van het hoofd voor meer comfort en een betere pasvorm en helpt windturbulentie te minimaliseren. Algemeen: Verschillende buitenschalen: - In tegenstelling tot veel autres fabrikanten biedt Arai voor de meeste modellen één maat buitenschaal voor elke twee helmmaten. Met verschillende gevormde buitenschalen voor verschillende modellen is het bijna onmogelijk om niet de pasvorm te vinden die je zoekt. Algemeen: Interne testen Arai: - Deze Arai helm is ontworpen om te voldoen aan de strenge interne criteria vanArai, naast de verplichte ECE 22-05 norm.

Extra informatie

Merk Arai
Fabrikant SKU 8004696007
Kleur rood
Kleur Rood
Maat XS - Standaard Franse maten
Maathulp
Geslacht Gemengd
Leeftijdsgroep Volwassene
Assortiment Pro
Certificering ECE 22-05

U bent misschien ook geïnteresseerd in de volgende producten